Servisní podpora

Reklamované zboží lze předat osobně na adrese servisu nebo zasílat poštou jako cennou zásilku. Ke zboží musí být přiloženy tyto náležitosti (bez nich nemůže být oprava provedena):
 

Upozornění: U pozáručních oprav účtujeme poplatek za diagnostiku závady ve výši 200 Kč. V případě následného provedení opravy je tento poplatek odečten z ceny opravy. Pokud je zboží zasíláno zákazníkovi zpět poštou, účtujeme poplatek za poštovné ve výši 177 Kč.

Opravy starších modelů

U náhradních dílů, u kterých byla výroba již ukončena, nemůžeme garantovat dostupnost náhradních dílů. Naše servisní středisko Vás v případě zájmu může informovat o situaci u konkrétního modelu. Pro pozáruční servis je možné využít také smluvní partnery TELSTAR.

Seznamte se podmínkami záruky

Délka a podmínky záruky jsou uvedeny v záručních listech přiložených k výrobkům. U výrobků, které byly zakoupeny v zahraničí platí záruční doba dle podmínek uvedených v Mezinárodním záručním listu, který musí být řádně vyplněn a předložen spolu s výrobkem.
Na zboží TELSTAR zakoupené v ČR u autorizovaných prodejců poskytujeme záruku 5 let.
Záruční opravy zboží zakoupeného u neautorizovaných dovozců budou odmítány s odkazem na neexistující smluvní vztah mezi GOLDTIME a.s. a těmito dovozci.

Adresa

TELSTAR Service Centre
U Libeňského pivovaru 10
Praha 8 - Libeň
Po - Pá: 8:30 - 15:30 hod.
So - Ne: zavřeno
Tel: +420 284 821 344
E-mail: service@goldtime.cz

Přijímáme platební karty